رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم افراد ناآگاه، آمریکا را تطهیر کنند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جمع فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران حقایقی را در دنیا آشکار کرد و ما  در این نبرد طولانی از حقیقت خود دفاع نکردیم و بلکه برای دفاع از مظلومان عالم در کف میدان حاضر دیم.

وی گفت: امروز بسیاری از ملل دنیا همچنان در سیطره آمریکا هستند. اما برخی جرات و حیات پیدا کردند و امروز آزادند و می توانند بدون سلطه امریکایی ها و استکبار جهانی زندگی کرده و حقشان را مطالبه کنند.

آتانی تصریح کرد:  حادثه ترور مقام معظم رهبری در ۱۲ تیر ماه برای تبیین حقوق بشر آمریکایی ها تقویم حقیقت های انقلاب بزرگ ایران است که نشان دهد دشمنی ما و آمریکایی ها بر خلاف فهم نادرست عده ای که درگیر مسائل سیاسی داخلی می شوند بر سر خاک و منافع نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید دانست این دشمنی فقط بر سر خاک و منافع و حوزه نفوذ استراتژیک این دو کشور در منطقه نیست بلکه این جنگ و تقابل، یک دعوای حقیقی است که ملت ایران در ۱۴۰۰ سال بعد از حادثه عاشورا پرچم آن را بدست گرفته  و دعوایمان با همه کسانی که به این صفت آمریکا یی ها مشهورند تا روزی که سلطه این سردمداران از بین برود مبارزه ادامه دارد.

وی افزود: همچنان که روزی خروج نظام شاهنشاهی پایان مبارزه شما نبود. شاه را از کشور بیرون کردید و با بستر و اقتدار جدیدی ارکان انقلاب شکل گرفت، میدان بزرگتر شد و ملت قدرتمند تری شدیم. جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و از مرزها و حقیقت خودمان دفاع کردیم. جنگ تمام شد اما آیا نبرد شما پایان یافت؟ در شمارش جنایات آمریکا باید دوطرف میدان نبرد را خوب بشناسیم.

 

image_2022_7_6-10_54_1_397_dsi

سردار آتانی یادآورشد: میدان و هویت خودمان را خوب می شناسیم و ملت امام حسینیم و  خوب می دانیم در کالبد اسلام تعریف می شویم و جبهه دشمن را دائم باید رصد کنیم و از آن غافل نشویم و همواره جنایت آمریکا و میدان عمل دشمن و مجریان و تصمیم سازان آن را بشناسیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: در ۴۳ سالگی انقلاب از جنایات بی شمار استکبار جهانی و مدعی حقوق بشر سخن می گوییم و اعلام  می کنیم امروز دشمنان ملت و انقلاب امکاناتی دارند که می توانند در یک جنگ ترکیبی تمام عیار ما را درگیر خود کنند و این جنگ با ابزار فیزیکی و کاملا نمایان نیست بلکه جنگی در مواجهه با فرهنگ است.

 

کدخبر: 800889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟