۴۱۵ مکان برای برگزاری کلاسهای جبرانی در استان پیش بینی شده است

به گزارش رکنا در استان همدان، محمود نقوی در آئین افتتاحیه کانون های ورزشی اوقات فراغت ناحیه ۲ همدان افزود: ۱۲۷ سالن ورزشی در سطح استان به صورت همزمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان فعال شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان در ۲ سال اخیر با پیگیری مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان جزء استان های پیشتاز در این زمینه باشیم.

ورزش یکی از سنگرهای مهم تربیتی است
نماینده مردم همدان و فامنین و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با بیان اینکه ورزش یکی از سنگرهای مهم تربیتی است افزود: دانش آموزان وقتی وارد فضای ورزشی می شوند با دیگران تفاوت می کنند و در واقع ورزش باعث ورود دانش آموزان به یک فضای سالم فرهنگی می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی ادامه داد: ورزش دروازه ورود به معنویت، فرهنگ و ارزش های فرهنگی و زندگی مناسب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه گذاری روی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نیست، سرمایه ای که سیال و پویا است.

کمبود های دوران کرونا با اوقات فراغت مناسب جبران شود
دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مهم و مغتنمی برای خانواده ها است و باید با برنامه ریزی برای اوقات فراغت مناسب کمبود های دوران کرونا را جبران کنیم.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی از آموزش و پرورش و خانواده های دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی و تشویق دانش آموزان برای حضور در برنامه های اوقات فراغت، فرصت ۲ ساله تعطیلی دوران کرونا را جبران کنند.

 

کدخبر: 800649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟