اجرای طرح ملی قرار دوازدهم در امامزادگان و بقاع متبرکه

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین؛ حجت الاسلام میثم عباسپور افزود: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح، دوازدهم هر ماه در آستان مقدس امامزادگان این شهرستان و به نام و یاد امام دوازدهم(عج) اجرا خواهد شد.

رررررررررررررررررر

این مسوول با بیان اینکه در اجرای این طرح به نام قرار دوازدهم به نام و یاد امام زمان (عج) در راستای دستگیری از افراد کم بضاعت و ارائه خدمات اجتماعی به آنها اقدام می شود، تاکید کرد: در این طرح، ارایه کمک‌های معیشتی، توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم میان افراد مستمند، تهیه پوشاک و و وسایل کمک آموزشی برای جامعه هدف در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه همچنین کمک‌های خیران این شهرستان تأمین می شود و کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز به نام حضرت مهدی (عج) به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام عباسپور خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار قرص نان در سطح شهرستان توزیع شده و همچنین به ۷۰ نفر هم خدمات درمانی رایگان ارائه شده است

 

کدخبر: 800211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟