جوانان هلال احمر اصفهان ، یاریگران زندگی در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش رکنا از اصفهان،حیدر علی خانبازی با اعلام این خبر گفت : اعتیاد و مواد مخدر بعنوان یک آسیب اجتماعی عوارض بسیار زیادی بر جسم و روان افراد دارد که می تواند قدرت اندیشه ، نوآوری ، تلاش و پشتکار را در نسل های مختلف جامعه از بین ببرد و بنیان زندگی فردی و اجتماعی را به نابودی کشاند .

 

خانبازی با اشاره به اینکه تعداد کثیری از هم میهنان بالاخص نسل جوان کشور به دلیل مشکلات و عدم آگاهی و شناخت کامل از مضرات مواد مخدر دچار اعتیاد می شوند ، بیان کرد : همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور و همکاری پرسنل نیروی انتظامی و مربیان طرح ملی پیمان کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آشنایی با انواع مواد مخدر و تاثیرات آن با هدف آگاه سازی و ارتقاء سطح دانش اعضاء در شعب جمعیت برگزار گردید .

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار  داشت : با توجه به اینکه فرهنگ سازی و آموزش در سنین کودکی گامی مفید و موثر در افزایش سطح سلامت جامعه است  ، برپایی ایستگاه نقاشی و انجام بازی آموزشی مار و پله با محوریت نه به مواد مخدر از اقدامات انجام شده ویژه غنچه های هلال در این هفته می باشد .

 

خانبازی در ادامه  افزود : اعضا جوان و پرشور این جمعیت با هدف نهادینه سازی و ترویج راه های مقابله با رفتارهای پرخطر و  پیشگیری از اعتیاد به تشکیل زنجیره انسانی پرداختند .

 

شایان ذکر است برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه ، برپایی و بازدید از نمایشگاه های مواد مخدر ، شرکت در همایش های شهرستانی ، اجرای سرود یاریگران زندگی ، غبارروبی گلزار شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر ، برپایی ایستگاه سنجش سلامت ، توزیع بروشورهای آموزشی ، کوهگشت و ورزش صبحگاهی از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر می باشد .

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 800164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟