آیین تجلیل از داوطلبان و روسای خانه های هلال برتر هلال احمر استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان وبه منظور تجلیل از خدمات داوطلبانه داوطلبان فعال و روسای خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان اصفهان مراسمی همزمان با روز جهانی داوطلب در اصفهان برگزار شد .

 

حضرت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی(حفظه الله )  ، نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه هلال احمر اصفهان با بیان اینکه هلال احمر یک نام خوب و نیک در نظام جمهوری اسلامی است و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می کند بیان داشت : این بسیار ارزشمند است که شما برای محرومان و طبقه نیازمند جامعه فعالیت می کنید چرا که در روایات اسلامی و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار هم به این کار توصیه شده است .

 

حضرت آیت الله مهدوی با بیان اینکه توجه به معنویات برای فعالیت های هلال احمر و به ویژه داوطلبان اهمیت دارد خاطر نشان کرد : در کنار خدمت به جسم افراد و کمک های مادی ، خدمت به فکر افراد نیز باید مورد توجه قرارگیرد و این برای دستیابی به اهداف والای هلال احمر امری مهم و ضروری به شمار می رود .

 

در این آیین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه خدمات داوطلبانه نیکوکاران و خیرین هلال احمر، عامل تسکین بسیاری از آلام و گرفتاری های انسان های دردمند می باشد ، گفت : تلاش ها و خدمات تک تک شما داوطلبان ، ارزشمند بوده و قدم موثری در رفع مشکلات در جامعه می باشد .

 

علی محمدهاشمی خطاب به داوطلبان و روسای خانه های هلال استان تصریح کرد : مشارکت شما نیکوکاران در فعالیت های جمعیت هلال احمر نه فقط با معیار مادی که با معیار معنوی سنجیده می شود و هر تلاشی با رویکرد رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه قابل تقدیر است .

 

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 748665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟