نصب 130 دستگاه شیرآلات کاهنده مصرف در مدارس شهر سنندج

به گزارش رکنا از کردستان؛ حمید شالپوش گفت: برنامه‌های مختلفی برای مدیریت مصرف شهروندان کردستانی در مجموعه آبفا استان تهیه و تدارک دیده شده است.

وی افزود: از جمله این تدابیر نصب انواع مختلف شیرهای کاهنده مصرف(پرلاتور) در اماکن عمومی و همگانی شهرهای سطح استان از جمله مدارس بوده است.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت:با توجه به اهمیت تداوم آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص اصلاح راهکارهای صحیح الگوی مصرف آب در میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مشترکین در راستای کاهش مصرف و گسترش فرهنگ بهینه آب، آبفا اقدام به نصب شیرآلات کاهنده مصرف در سطح شهرستان سنندج نموده است و این کار در سایر شهرستان های استان نیز انجام شده و می شود.

 

وی افزود: علاوه بر این کار، در هفته صرفه جویی برنامه‌های فرهنگی هم در راستای مدیریت مصرف چون پخش تیزر صرفه جویی از سیمای استان، تبلیغات محیطی در اماکن پرازدحام، مصاحبه‌های مطبوعاتی و تلویزیونی مدیران شرکت در هفته صرفه جویی انجام خواهد شد.

 

شالپوش ابراز امیدواری کرد با اجرای این قبیل اقدامات در بخش فرهنگی، زمینه مصرف صحیح و استفاده بهیه از منابع آبی موجود به منظور احترام به حقوق نسل‌های آینده فراهم شود.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

 

کدخبر: 797799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟