اجرای پروژه‌های عمرانی در محلات حاشیه و کم‌ برخوردار سنندج

به گزارش رکنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورا با رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضائیه از آغاز تشکیل تا کنون همواره منشا خدمات بسیاری بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه قوه قضائیه نقش مهمی در تحقق امنیت و آرامش درونی جامعه دارد، گفت: نقش این دستگاه در راستای دفاع از کرامت انسانی، پاسداری از آزادی‌های مشروع و اجرای عدالت در طول تاریخ پربرکت انقلاب بی‌بدیل بوده است.

 

 

شهردار سنندج ورود و همراهی دستگاه قضا در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز را قابل تقدیر دانست  و ابراز امیدواری کرد: این همراهی موجب تحقق اهداف مجموعه شهرداری سنندج در این راستا شود.

 

 

وی با بیان اینکه عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل همواره یکی از چالش‌های جدی فراروی شهرداری‌ها بوده است، از بروزشدن پرداخت حقوق نیروهای شهرداری سنندج خبر داد و گفت: شهرداری سنندج را در وضعیت مالی و بدهی تحویل گرفتیم، خوشبختانه با تجاربی که در چهار دوره شورایی داشتیم و راهنمای اعضای شورا از بهمن ماه سال گذشته پرداخت حقوق پرسنل کاملا بروز شده است.

 

 

وی افزود: در راستای تحقق عدالت اجتماعی اجرای پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌محور در سطح شهر با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر دنبال می‌کنیم و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

 

وی با تاکید براینکه اولویت اصلی در اجرای طرح محله‌محور مناطق حاشیه و کم‌برخوردار است، اذعان کرد: افق دو ساله‌ای با هدف ارتقای سطح بهره‌مندی شهروندان از  فضای سبز مناسب، روکش آسفالت و ... در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

شهردار سنندج از ترافیک به عنوان یکی از مشکلات مهم در شهر سنندج نام برد و گفت: اجرای پروژه‌های تعریض لاین رفت پل قشلاق و تقاطع غیرهمسطح بلوار آزادگان، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی بصورت سه طبقه، انجام مطالعات اجرای زیرگذر و میدان ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر و عملیات اجرایی تکمیل بلوار ۳۶ متری اسلام‌آباد و اتصال به بلوار ارتش از برنامه‌های شهرداری سنندج در راستای حل معضل ترافیک است.

 

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: از سال ۹۰ تاکنون یک اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری سنندج اضافه نشده است و امروز به شدت دنبال حمل و نقل سبز هستیم و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 797443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟