تقدیر فرماندهی انتظامی استان از اقدامات تعزیرات حکومتی  قزوین

به گزاش خبرنگار رکنا ازقزوین، ،علیرضا حسن‌پور در این دیدار گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان دستگاه رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی  رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد و ایجاد امنیت در بازاربیش از هر زمان دیگر امروز در جامعه محسوس است.

وی افزود: امنیت و عدالت از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود و  قطعا این مهم مرهون تلاش های شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است اشاره کرد تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد و برقراری امنیت پایدار در جامعه، کاملا محسوس و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سردارعلی ابراهیمی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: شهادت آیت الله بهشتی و یارانش از اتفاقات ناگواری بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: تعزیرات حکومتی از ارکان اصلی و تاثیر گذار درتنظیم بازار  کشور بوده و نقش بی مانندی در امنیت اقتصادی دارد.

وی  تصریح کرد: نیروی انتظامی با رسته تخصصی پلیس امنیت اقتصادی برای تحقق امنیت، عدالت در بازار  و خدمت به مردم در کنار تعزیرات حکومتی می باشد تا ثبات در بازار و رعایت حقوق عامه تحقق یابد.

در پایان این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات متقابل دو دستگاه لوح قدردانی درخصوص همکاری و اقدامات اداره تعزیرات حکومتی قزوین  و نیروی انتظامی استان به حسن پور ایفاد شد.

 

کدخبر: 796928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟