کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه

به گزارش خبرنگار رکنا ازارومیه، سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در "ارومیه" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در ایستگاه بازرسی شهید "کلانتری" مستقر و نسبت به توقیف خودروی متهمان اقدام کردند که در بازرسی از آن  مقدار 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان  در ادامه تصریح کرد: در این راستا 3 متهم دستگیر و 2  دستگاه  خودرو(پژو و هایلوکس) نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 796913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟