شهرستان باغملک همچنان درگیر نان است

به گزارش رکنا از خوززستان، برخی از اهالی شهرستان باغملک در تماس با خبرنگار رکنا از بحران نان در این شهرستان کلایه مندند.

آنها می گویند:« چه فرقی میان باغملک و دیگر شهرهای استان وجود دارد که در حوزه نان و توزیع عادلانه آرد مدیریتی دیده نمی شود. در شهربرخی از نانوایی ها روال قانونی پخت نان را کنار گذاشته اند و در روز تنها به چندین ساعت پخت اکتفا کرده و در هر بار مراجعه از پایان کار خبر می دهند و در بیشتر مواقع بصورت نمایشی کرکره ها را بالا کشیده و از پخت نان خبری نیست.

مردم این شهرستان ضمن درخواست از فرمانداربرای برخورد جدی با متخلفین گفتند:نباید با کسانی که کم کاری می کنند تعارف شود و انتظار می رود دلایل شلوغی صفوف نانوایی ها، ساعات دقیق شروع و پایان کار، طریقه پخت، سهمیه و نوع مصرف و مواردی مانند بی کیفیتی نان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته تا مردم با آسودگی خیال با موضوع نان روزانه برخورد کنند.

یکی از اهالی باغملک می گوید: شورای آرد و نان و متولیان آرد روستایی اگر به مردم در خصوص شکل مصرف آرد روستایی، روش سهمیه بندی، مشخص بودن توزیع کنندگان با ذکر نام و آدرس دقیق اطلاع رسانی کنند، بدون شک جلوی بسیاری از تجمعات بی مورد و تخلفات حوزه نان روستایی گرفته خواهد شد.

او ادامه داد: اینکه می گویند آرد روستایی قاچاق می شود حرف دور از ذهنی است، اگر نظارت صورت گیرد هیچ کس جرات دور زدن قانون را به خودش نخواهد داد. این کمترین انتظاری است که مردم در چنین شرایطی دارند.

 

جعفر احمدی تامرادی

 

کدخبر: 796692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟