تشکیل 46 پرونده تخلف در توزیع روغن خوراکی برای واحدهای صنفی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاررکناازارومیه، اکبر کرامتی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در اردیبهشت ماه سال جاری افزود : ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده توسط بازرسان بالغ بر 14 میلیارد و 908 میلیون ریال است که پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

کرامتی با اشاره به انجام  یکهزار و 566 مورد بازرسی در حوزه روغن در طی سه ماه سال جاری ، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها، واحدهای متخلف به دلیل اختفاء از عرضه کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت شناسایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: بیشترین تعداد پرونده های تخلف متشکله مربوط به شهرستانهای شوط، اشنویه و سلماس است وعمده تخلف محرز در بازار استان فروش اجباری کالای بدون تقاضا به همراه روغن خوراکی  قبل از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان اضافه کرد: از عموم شهروندان تقاضا می شود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن 124 و 135 اعلام کنند و یا به صورت حضوری، بازرسان این سازمان را در برخورد با متخلفان یاری کنند. 

کرامتی گفت : اکیب های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی با بازدید میدانی به صورت مستمر بازار اقلام اساسی استان را رصد و واحدهای متخلف را شناسایی می‌کنند.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 795048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟