مردم نباید به هیچ وجه احساس کمبود در بازار را داشته باشند

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه، 

کرامتی با بیان اینکه نظارت دقیق بازرسان بر روند عرضه کالاها و قیمت ها را ضروری دانسته و تصریح کرد: افزایش قیمت ها بیشتر از نرخ های مصوب، قابل قبول نبوده و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می شود و در طی این دو روز شاهد بودیم و حتی فروش کمتر از قیمت‌های مصوب هم توسط برخی فروشگاه‌ها انجام گرفت که قدر دان مشارکت این واحدها برای تامین مایحتاج روزانه مردم و کمک به تحقق بهینه اجرای این طرح در استان هستیم .

وی با اشاره به اهمیت تشدید بازرسی ها از واحدهای نانوایی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد و نان وجود ندارد و با افزایش نظارت بر روند توزیع آرد و پخت نان، از خروج آرد یارانه ای از چرخه تولید جلوگیری شده و با گرانفروشی در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

 در برخی مناطق استان نانوایی‌ها ملزم به کار در ۲ و یا ۳ شیفت شده‌اند، تا شهروندان نان مورد نیاز خود را از این نانوایی‌ها به راحتی تهیه کنند.

این مسئول تاکید کرد: مردم نباید به هیچ وجه احساس کمبود در بازار را داشته باشند. 

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین ادامه داد: همه ما در این راستا موظف هستیم نخست از خانواده خود شروع کرده و جهاد تبیین را در خصوص واکنش‌های روانی طرح انجام دهیم، چرا که شبکه های معاند و مخالفان نظام، جو التهابی را در خصوص طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها ایجاد کرده‌اند و نیاز است به عنوان متولیان امر نسبت به آرام کردن شرایط جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی اقدام کنیم.

 

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 780452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟