رضایت از سرعت فراجا در رسیدگی به درخواست های مردم

به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ " مهدی جهانی"  بیان داشت: اواخر آبان ماه سال 1400 از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته و یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواست هایی در حوزه های مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.

وی افزود: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش های کارکنان فراجا و همچنین مشکلات سایر مردم در حوزه های مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و کلیه مباحثی که به سازمان فراجا بر می گردد است.

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در سفرریاست جمهوری به استان اصفهان در خصوص استقبال صورت گرفته از میز ارتباطات مردمی فراجا در استان های مختلف گفت: در هر سفر استانی از 300 تا 600 مورد گزارش دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: این شانزدهمین سفر ریاست جمهوری است که نماینده تام الاختیار فراجا در آن حضور دارد و در این سفرها بالغ بر 8 تا 10 هزار گزارش ازسوی کارکنان پلیس و مردم دریافت و به آنان رسیدگی شده است.

این مقام انتظامی از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: درخواست های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف 7روز نیز پاسخ داده می شوند.

سرهنگ جهانی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه 147 راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطه ای ازیگان خدمتی خود می توانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.

وی افزود: سایر افراد نیز می توانند با پیش شماره 021818 در هر نقطه کشور که باشند با این سامانه تماس گرفته و درخواست ها و مشکلات خود در حوزه مرتبط با فراجا را مطرح کنند.

عضو دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: درخواست ها و گزارش هایی که فراگیر بوده و به کل کارکنان انتظامی عمومیت داشته باشند حتماً به عرض فرمانده کل انتظامی کشور رسیده می شود.

سرهنگ جهانی، با بیان اینکه مردم، سرمایه اصلی و پشتوانه ای محکم برای فراجا محسوب می شوند اظهار داشت: هدف از راه اندازی سامانه 147 و برپایی میز ارتباطات مردمی در استان ها نیز به منظور کم کردن فاصله بین مردم و فرمانده کل انتظامی کشور است و مردم از این طریق می توانند به راحتی با بالاترین مقام انتظامی کشور ارتباط برقرار کرده و حرف ها و درخواست های خود را مطرح کنند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 793120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟