کمپ گردشگری در سد سورال دهگلان ایجاد می‌شود

به گزارش رکنا از کردستان؛  آرمان وطن‌دوست در جلسه‌ای که با حضور نماینده شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، گفت: با توجه به نیاز استان به توسعه و متنوع‌سازی جاذبه‌های گردشگری و به‌منظور معرفی مسیرهای جدید گردشگری، این کمپ در دهگلان ایجاد می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، اظهار کرد:برای مطالعات این کمپ گردشگری، از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ و با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان از محل اعتبارات استانی و ملی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه نسبت به انتخاب مشاور واجد شرایط اقدام شده است، افزود:این اداره‌کل با همکاری شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست، جهاد کشاورزی ، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان در حال تدوین طرح مطالعاتی و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

وطن‌دوست، عنوان کرد:مطالعات ایجاد کمپینگ گردشگری سد سورال دهگلان در دو مرحله پیش‌بینی شده است که مرحله اول از محل اعتبارات دولتی احداث و مرحله دوم پس از فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم در قالب مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، یادآور شد:این کمپ گردشگری به‌منظور افزایش امکانات رفاهی و خدمات‌دهی بهتربه گردشگران ورودی به این شهرستان احداث می‌شود.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 791965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟