تنها میدانی که باید فتح شود میدان‌ جبهه اقتصادی است
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، در مراسمی با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، غفوری فرماندار البرز و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان البرز، ساختمان جدید سپاه ناحیه امام رضا(ع) در این شهرستان به بهره برداری رسید.
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم افتتاح ساختمان جدید سپاه شهرستان البرز اظهار داشت: افتخار داریم در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) ساختمان جدید سپاه ناحیه امام رضا (ع) بنام این امام همام افتتاح می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد:امروز همه وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنیم و نگذاریم به آنها آسیب برسد.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: با رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم  انقلاب خوشبختانه انقلاب اسلامی در مسیر خود استوار و محکم حرکت کرده و با پشتوانه ملت همچنان به مسیر پر افتخار خود ادامه خواهد داد.

سردار آتانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درمراسم سالگرد  امام راحل گفت: امروز دشمن در پی تفرفه افکنی میان مردم و مسئولان است و با تخریب شخصیت های نظام تلاش می کند بی اعتمادی و یاس در جامعه را دنبال کند.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: دشمن می خواهد با شبهه افکنی القا کند که نظام کارآمد نیست لذا همه باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور هم بیان کرد: به گفته رهبری همه مسایل کشور می تواند درداخل حل شود و نباید چشم به خارج از مرزها داشته باشیم و دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی با سرلوحه قراردادن فرمایشات رهبری در مقابل زیاد خواهی دشمنان ایستاده و مشکلات کشور را به بیگانگان گره نزده است.

image_2022_6_11-15_48_6_761_bO6

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: مذاکره با کشورها را امروز با قدرت و با دست پر ادامه می دهیم و به دشمن اجازه نخواهیم داد که با زور خواسته های خود را برما تحمیل کنند و مشکلات و نیازهای کشور و مردم را هرگز به برجام گره نخواهیم زد و از آرمان ها و حقوق خود نیز ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

آتانی در ادامه در خصوص عمیلیات ترور کورکورانه شهید صیادی که از نیروهای ارزشمند و شاخص سپاه قدس بود اشاره کرد و گفت: دشمن ذلیل اقدام به ترور نیرویی کرد که هبچگونه محافظی نداشت و این عملیات از لحاظ تئوری نظامی بدونه محافظ هیچ ارزشی ندارد اما نیروی های ایرانی در پیچیده ترین عملیات، ساختمان جاسوسی که پیچیده ترین حفاظت ها و اسکورت ها را داشتند منهدم کردند و انتقام خون شهیدان عزیزمان را با اقتدار وعزت گرفتند

این ساختمان در زمینی به مساحت 7600 متر مربع و زیربنای شش هزار و 532 مترمربع در سه طبقه احداث شده است و 51  اتاق اداری دارد

 

 

 

 

 

 

 

این ساختمان در زمینی به مساحت 7600 متر مربع و زیربنای شش هزار و 532 مترمربع در سه طبقه احداث شده است و 51  اتاق اداری دارد.

 

کدخبر: 791840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟