تقدیر از خیرین شرکت کننده در طرح نذر آب ۴ در قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، با توجه به کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین و داوطلبان در سال گذشته بابت اجرای طرح نذر آب ۴ در منطقه در میان استان خراسان جنوبی، از خیرین شرکت کننده در این طرح توسط دوستی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان، با همراهی مهندس علیجانی، نماینده و ارزیاب خیرین در این طرح، قدردانی شد.

غلامرضا دوستی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با این موضوع اظهار داشت: هر زمان فرصتی به دست آید باید از تلاش ها و زحمات مستمر داوطلبانی که همیشه یاری دهنده جمعیت هلال احمر بوده اند قدردانی کنیم. 

وی افزود: در همین راستا در جهت تجلیل از خیرین و داوطلبین مشارکت کننده در طرح نذر آب 4 در منطقه درمیان استان خراسان جنوبی که در روزهای سخت کرونایی به ندای طلب یاری، بدون هیچ چشم داشتی پاسخ دادند و کمکهای انساندوستانه خود را برای ساختن جهانی بهتر صرف کردند، اقدام شد.

دوستی ادامه داد: جمعیت هلال احمر یک سازمان عام المنفعه است که کمکهای دریافتی از خیرین و نیکوکاران داوطلب را تحویل گرفته و به افراد نیازمند و بی بضاعت تحویل می دهد و از این رو وظیفه دارد همیشه قدردان خیرین و داوطلبین خود باشد در همین راستا با برنامه ریزی قبلی با حضور در محل کار خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر  از خدمات ارزنده آنها به طور ویژه تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این دیدارها گزارشی از روند اجرای طرح نذر آب ۴ و وصول کمکهای خیرین و نیکوکاران عزیز در منطقه مورد نظر ارائه شد در ادامه عنوان کرد: امیدوارم با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی و با توسعه و ادامه کمکهای خیرین در همه امور شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

 

کدخبر: 791812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟