اردبیل از استان‌های موفق در اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهاست

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل سیدحجت مدنی اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی در کشور تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو در منطقه اردبیل دوگانه‌سوز شده است.

وی افزود: سه هزار و ۴۲۶ دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دوگانه‌سوز در منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۶۶ خودرو دوگانه‌سوز شده و ۷۶۰ دستگاه خودرو دیگر نیز در صف انتظار تبدیل هستند.

آغاز دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر به روش اینترنتی

وی با اشاره به آغاز دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر به روش اینترنتی گفت: اولویت برای خودرو‌های مسافربر شخصی پرمصرف بوده که فهرست اسامی این خودرو‌ها از سوی وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده و پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح به صاحبان خودرو‌ها اعلام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت گاز مایع مصرفی خانوار و بخش صنعت در استان اردبیل وجود ندارد، افزود: در نیمه نخست امسال بیش از هفت هزار تن گاز مایع در نواحی ۶ گانه استان به صورت الکترونیکی توزیع شده است که مصرف این فرآورده نفتی در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدنی هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت گاز مایع در این استان را تامین رفاه حال مصرف‌کنندگان و تلاش برای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در شهرستان‌های زیرپوشش منطقه ذکرکرد.

 

 

کدخبر: 730687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟