فراخوان چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس منتشر شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ سید کمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی سنندج در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این رقابت رسانه‌ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می‌توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.

 

وی افزود: با درخواست انجمن عکاسان خبری کردستان، بخش عکس نیز به فراخوان چهارمین دوره این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای اضافه شد.

 

حسینی با بیان اینکه جایزه پینووس در یک رقابت آزاد و حرفه‌ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اهدا می‌شود، گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند، داوری خواهند شد.

وی با اشاره به هدفگذاری جایزه پینووس برای کمک به توسعه کردستان، بیان کرد: چهارمین دوره جایزه این رقابت به آثاری با محورهای تولید و اقتصاد دانش بنیان و منطقه آزاد بانه و مریوان تعلق می‌گیرد که از تاریخ اول فروردین تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، نشریات محلی، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ آثار خود را به ایمیل جشنواره(PinosAward@Gmail.com) و یا شماره مجازی( واتس اپ) ۰۹۱۸۷۸۹۰۰۲۶ ارسال نمایند.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 790809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟