60 روز خدمت در محروم ترین نقطه از کرمانشاه/ ثلاث باباجانی در مسیر توسعه

فرامرز باوند پور در گفت وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی یکی از شهرستان های است که از ظرفیت خوبی برخوردار بوده اما در مقایسه با دیگر شهرستان ها، متأسفانه از امکانات کمتری برخوردار است.

وی افزود: در 60 روز از حضور بنده بعنوان فرماندار این شهرستان، تمرکز را بر رفع مشکلات زیرساختی و احیای برنامه های عمرانی قرار دادیم.

باوندپور

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: در طی این 60 روز، 45 بازدید از روستاهای منطقه داشته ایم و علاوه بر برگزاری جلسات هماهنگی و میدانی در این روستاها، مشکلات آنان را دسته بندی و برای رفع آنان برنامه ریزی ها صورت گرفت.

باوندپور با بیان اینکه بیشتر این مشکلات در حوزه زیرساخت است گفت: اصلاح شبکه برق و آب، تیغه زنی و آسفالت ازجمله مشکلاتی بود که با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان رفع کردیم.

وی با اشاره به طلب 3 میلیارد تومانی مرزنشینان تاکید کرد: این مبلغ معوقه را توانستیم احیا و به حساب مرز نشینان واریز کنیم.

باوندپور

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: بازدید از تونل سیاه طاهر، بازدید از تونل انتقال آب سد آزادی به دشت حر، بررسی مشکلات بیمارستان درحال ساخت شهرستان که مقرر شد فاز اول درمان آن تا پایان سال افتتاح شود، آسفالت 16 کیلومتر راه اصلی ازجمله اقدامات صورت گرفته در طی این 60 روز است.

فرامرز باوندپور با اشاره مشکلات موجود در مرز شیخ صلحه بیان کرد: علاوه بر بازدید با همراهی مسؤلین خدماتی و شورای تامین، جلساتی را با کامیون داران فعالین مرزی برگزار و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و درحال پیگیری هستیم.

وی با اشاره به سرعت بخشی به ساخت ساختمان های اداری همچون فرمانداری و دادگستری گفت: تلاش کردیم با برگزاری جلسات بصورت مسجد محور، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم تا بتوانیم برای حل آنان عملکرد بهتری داشته باشیم.

باوندپور

والی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به سرکشی متداوم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خاطرنشان کرد: دیدارهای مردمی، جلسات توانمند سازی مناطق محروم، ساماندهی غرفه داران سطح شهر، بازدید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی و رفع مشکلات باغ داران شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

باوندپور در پایان با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه گردشگری گفت: این شهرستان جزو منطقه اورامانات است که ثبت جهانی شده است اما متأسفانه اداره میراث فرهنگی در این شهرستان وجود ندارد که انتظار داریم مدیرکل محترم میراث فرهنگی استان نسبت به رفع این مشکل همراه و همکاری لازم را داشته باشد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 790667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟