امکان رصد تمامی اقدامات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در «سامانه آمار و عمران»

به گزارش رکنا از اصفهان،  ایرج مظفر با اشاره به اجرای طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری در معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان که به تازگی با تأکید شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در قالب دو سامانه شفافیت و سوت‌زنی اجرا شده است، اظهار کرد: زمانی که از شفافیت سخن می‌گوییم باید ساختار تعریف شده درون سازمان وجود داشته باشد تا مطابق آن ساختار بتوان امور را رصد و سپس اعلام کرد که آیا اقدامات در حال انجام، طبق این ساختار شفاف است یا خیر.

وی افزود: ساختار معاونت عمران شهری نه‌تنها در این دوره مدیریت شهری، بلکه از سال‌های قبل به گونه‌ای تنظیم شده است که هر اقدامی در خصوص تهیه طرح، انتخاب پیمانکار، نحوه نظارت و تحویل پروژه از دستورالعمل‌های تعریف شده پیروی می‌کند و شفاف است.

مظفر تصریح کرد: تمام اقدامات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان همچون آگهی‌های مناقصه، اعلام برنده مناقصه، تحویل زمین، صورت جلسات، دستور کارها، ابلاغ‌ها و سایر موارد در «سامانه آمار و عمران» معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان بارگذاری شده و لیست قراردادها نیز از سال ۸۶ تاکنون وجود دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به سامانه آمار و عمران دسترسی دارد و می‌تواند بدون ابهام یا اختفا، اطلاعات این سامانه را استفاده و اطلاع‌رسانی کند، اضافه کرد: در این سامانه، تأخیر در اجرای پروژه‌ها و دلایل آن نیز عنوان شده است.

وی تأکید کرد: در سامانه آمار و عمران تمام اطلاعات مربوط به پروژه‌ها همچون ردیف بودجه، لیست قراردادها و نحوه انعقاد آنها، پیمانکاران و مبلغ پیمان آنها بارگذاری شده و قابل رؤیت است.

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 790595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟