آمادگی پلیس اصفهان برای راه اندازی فرماندهی انتظامی در 4 شهرستان جدید

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ "ایوب گرامی" بیان داشت: استان اصفهان دارای 28 شهرستان است که در 24 شهرستان این استان فرماندهی انتظامی فعال وجود دارد و 4 شهرستان "کوهپایه"، "هرند"، "ورزنه" و "جرقویه" که حدود 7 ماه از شهرستان شدن آنها می گذرد فاقد فرماندهی انتظامی هستند.

وی از مصوب شدن چارت سازمانی فرماندهی انتظامی در 4 شهرستان مذکور خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی فرماندهی انتظامی در این شهرستان ها فراهم شده و در صورت تامین ساختمان مناسب و تجهیزات مورد نیاز نیروی انسانی آن از سوی فرماندهی انتظامی استان تامین و فرماندهان انتظامی آنها نیز معرفی خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این خصوص جلسات تعاملی خوبی بافرمانداران، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان های جدید انجام شده اما هنوز اقدام قطعی در خصوص تامین ساختمان مناسب جهت راه اندازی فرماندهی انتظامی صورت نگرفته است.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه اولین مؤلفه مورد نیاز برای شهرستان شدن مؤلفه امنیتی است و این مؤلفه نیز با حضور نیروهای انتظامی فراهم می شود و نیروهای انتظامی نیز نیاز به ساختمان و تجهیزات دارند تصریح کرد: ما در درجه اول از فرمانداران ،اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان ها انتظار داریم که این موضوع را رفع کنند و سپس از خیران این شهرستان ها می خواهیم که در این زمینه مشارکت و ساختمان مناسبی را برای این منظور وقف نمایند که قطعاً این کار باقیات و صالحات برای آنها خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون شهرستان های مذکور زیر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دارند گفت: مسلم است که اگر هر کدام از این شهرستان ها دارای فرماندهی انتظامی مجزایی باشند هم کار تامین امنیت در آن شهرستان ها به خوبی پیش می رود و هم حجم ماموریت های فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان کم می شود.

سرهنگ گرامی در پاسخ به این سوال که چه زمانی فرمانده انتظامی این شهرستان ها منصوب می شوند گفت: ما موظف هستیم که فرمانده انتظامی شهرستان را تعیین و نیروی انسانی مورد نیاز را به آن شهرستان اختصاص دهیم، منتهی ساختمان و تجهیزات را فرمانداران و خیران امنیت ساز باید تامین کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه یک بار دیگر تاکید کرد: ما با تمام توان در حوزه نیروی انسانی آمادگی کامل داریم و هر زمان که ساختمان و یک مقدار تجهیزات لازم در اختیار ما قرار داده شود فرماندهی انتظامی را در این شهرستان ها راه اندازی کنیم.

 

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 790242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟