ارتباط با دستگاه قضا، ظرفیت های عظیم دانشگاهی را در خدمت مردم و قوه قضاییه قرار می دهد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، قاسم زاده بیان داشت: امیدواریم این دیدار، زمینه ساز تعاملات دستگاه قضا با دانشگاه باشد و ارتباط دو جانبه دانشگاه با دستگاه قضا می تواند بسیاری از موانع و مشکلات جامعه را مرتفع کند. به دنبال احقاق حقوق از دست رفته دانشگاه هستیم و در این مسیر از قوه قضاییه می خواهیم، یاری رسان ما باشد.

سرپرست دانشگاه با اشاره مسائل فرهنگی گفت: دانشگاه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی سیاستگذاری خاص خود را دارد و به دنبال جذب دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه هستیم و آمادگی خود را برای میزبانی از این عزیزان اعلام می کنیم. وی افزود: برخی از دانشگاه ها دانشجوی غیر ایرانی جذب می کنند که علاوه بر نداشتن زیرساخت مناسب پیوست زیستی و فرهنگی لازم را نیز ندارند.

حجت الاسلام زارعی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این دیدار با ذکر حدیثی از حضرت معصومه(س) به بیان کرامات و شفاعات آن بانوی کریمه اشاره کرد و گفت: در دوره جدید فعالیت ها و هدف گذاری های خوبی آغاز شده است برای سامان بخشی به دانشگاه، مجموعه مدیریتی استان و دستگاه قضایی کمک کنند تا دانشگاه شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی شود.

دکتر محمدی، معاون فرهنگی دانشگاه با اشاره به تعاملات گسترده دانشگاه با دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: ارتباط با دستگاه قضا، ظرفیت های عظیم دانشگاهی را در خدمت مردم و قوه قضاییه قرار می دهد و این دو دستگاه علمی و قضایی مکمل و کمک کننده همدیگر هستند. معاون فرهنگی دانشگاه از دستگاه قضایی خواست، زیر ساخت لازم برای مشاوره های حقوقی به دانشجویان و خانواده های آنان فراهم شود و همچنین مسئولین ارشد قضایی استان برای پاسخ به مطالبات دانشجویی در دانشگاه حضور یابند.

 

کدخبر: 788900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟