جلسات سرنوشت‌ساز شهر را با دعوت گزینشی اعضای شورا برگزار نکنید

به گزارش رکنا در استان همدان، حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران در توصیه ای به نماینده مردم همدان در مجلس به دنبال برگزاری جلسه با تعدادی از اعضای شورا در جلسه صحن، اظهار کرد: روز گذشته مطلع شدم تعدادی از اعضا به منظور حل مشکل سرمایه گذار میدان بار با شهرداری به دفتر حجت‌الاسلام فلاحی دعوت شدند.

وی با طرح این سوال که چرا در این جلسه تنها تعدادی از اعضا دعوت بودند، گفت: دعوت گزینشی تعدادی از اعضا و اصل موضوع جای سوال است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: سرمایه‌گذار میدان بار هفت سال، سرمایه و اعتماد مردم را نابود کرده است و آن وقت تعدادی از اعضا برای حل این موضوع به دفتر آقای نماینده رفته اند.

بادامی‌نجات با تاکید بر اینکه چون این قرارداد بین سرمایه گذار و شهرداری در کمیسیون ماده ۳۸ فسخ شده کسی جز سیستم قضا حق ورود به این موضوع را ندارد، افزود: این سرمایه‌گذار به شهر و مردم خسارت زده است و نباید با کسانی که باعث ایجاد ضرر و زیان به شهروندان همدانی شده اند مماشات کرد.

وی با بیان اینکه این  سرمایه‌گذار در کشور مسوول و نماینده مجلس است و به تعهدات خود عمل نکرده است، تصریح کرد: نباید برای حل مشکل این فرد ورود کرد و شهرداری باید برای باز پس گیری حقوق شهروندان تلاش کند اما این سوال مطرح است که آیا اعضای شورا و آقای نماینده برای سایر سرمایه‌گذارها نیز همین کار را می‌کنند؟

عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: سال ۱۳۹۵ در ادوار گذشته شورا قرارداد سراسر اشکال میدان بار منعقد شد که حق و حقوق مردم در آن رعایت نشده است و امروز قرار نیست از این موضوع دفاع شود.

بادامی‌نجات با انتقاد از عملکرد هئیت رییسه شورا در عدم رعایت شانیت شورا، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی در شهر در حال وقوع است و همه ساکت شده‌اند که دلیل آن را نمی‌دانیم.

 

کدخبر: 786629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟