خصومت شخصی عامل قتل در محمدیه

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  مصطفی کرمی راد در تشریح این حادثه افزود: روز گذشته و بر اساس مشاهدات عینی در یکی از معابر شهر محمدیه یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و سرنشین و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری نموده و متواری می شوند، که در این حادثه 2 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه به قتل می رسند.

وی اضافه کرد: با اعلام وقوع حادثه سریعاً مسئولان قضایی و عوامل انتظامی در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولین 1 قبضه سلاح گرم و 1 اسلحه (پلاستیکی) کشف شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه خاطرنشان کرد: پرونده قضایی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار دارد و در مرحله تحقیقات است و سایر جزییات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه ها خواهد رسید و توصیه می شود در این خصوص از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

 

کدخبر: 786257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟