معاون قلابی ِ دادستان ِ گرگان به دام افتاد

حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: این فرد با  ادعای این که معاون دادستان گرگان است  به نفع یکی از طرفین  دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود .

آسیابی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با  ادعای معاون دادستانی ، با توجه به حساسیت موضوع ، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد .

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد .

آسیابی افزود: افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهدی کلانتری ( کمربندی ) ، خیابان دانشجو ( جهاد) ، دادگستری کل مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان  به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام ِ  افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا این که خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند  ، نیفتند و اگر سر ِ راهشان افراد اینچنینی قرار گرفتند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره  1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، بررسی و اقدام شود.

 

کدخبر: 785406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟