جلسه طرح توسعه و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار اصفهان برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان، در جلسه طرح توسعه و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار اصفهان که با حضور مدیران شعب ، کارشناسان و روسای خانه های هلال مشارکت کننده در طرح به میزبانی خانه هلال آستان مقدس حضرت زینب (س) ، خواهر امام رضا (ع) برگزار شد ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در جمع حاضرین این نشست گفت : شناسایی ظرفیت‌ های بالقوه محلات و اطلاع ازتوانمندی ها و منابع مختلف انسانی، تجهیزاتی، علمی، مالی و... کمک شایانی در رفع نابسامانی ها، آشفتگی ها و ناملایمات اجتماعی می کند و این موضوع از اهداف راه اندازی خانه های هلال به ویژه در محلات کم برخوردار می باشد.

علی محمدهاشمی خاطرنشان کرد :راهبرد موثر حل مسائل در مناطق کم برخوردار، تبدیل مشکلات اجتماعی به مساله است و قطعا با این رویکرد هیچ مساله ای لاینحل نخواهد بود .

 

محمدنوید متقی ،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست با بیان اینکه رسالت جمعیت در خانه های هلال به ویژه در محلات تاب آور ، رسالت های موظفی جمعیت هلال احمر می باشد اظهار داشت :تربیت امدادگر و تشکیل تیم های امدادی و همچنین شناسایی افراد توانمند در محلات از وظایف خانه های هلال در محلات کم برخوردار است.

در ادامه این جلسه مسئول خانه های هلال استان به نکات مهم دستورالعمل و شیوه نامه طرح و فرم ها و نحوه گزارش دهی اشاره کرد و سپس هریک از مدیران ، کارشناسان شعب و روسای خانه های هلال به بررسی مشکلات و موانع پیش رو و نیز ارائه راهکار و پیشنهادات در این زمینه پرداختند.

گفتنی است در ابتدای برنامه گزارش جامعی از فعالیت های حرم مقدس آستان حضرت زینب (س) و فعالیت های خانه هلال توسط مسئول داوطلبان این مرکز ارائه ش

اصفهان_بهمن راعی

 

 

کدخبر: 785050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟