خدمت رسانی در بیمارستان شهید رجایی تسهیل می شود
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت عصر سه شنبه در مراسمی با حضور عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه بخش تصویربرداری(MRI) مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
عبدالله دیدبان بیان کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی امروز مرهون شهداست و جا دارد در این ایام خجسته یاد همه شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و سلامت را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم.

image_2022_5_24-13_48_5_178_k8U

وی گفت: یکی از مشکلات ما در بیمارستان شهید رجایی قزوین نبود مرکز تصویربرداری (MRI) برای خدمت رسانی به بیماران بود که از سال 99 برای دریافت مجوز دستگاه و خریداری آن اقدام شد که مدیران گذشته از جمله دکتر طارمی ها و آقای رسولی نیز تلاش کردند و امروز شاهد تهیه آن هستیم.

دیدبان یادآورشد: تهیه این دستگاه 40 میلیارد تومان هزینه داشته و تجهیزات خریداری شده از مدرن ترین و به روزترین دستگاهها با تکنولوژی بالاست که تصویربرداری از بیماران با وزن بالا را نیز انجام می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: دستگاههای قدیمی امکان تصویر برداری از افراد با وزن سنگین را نداشت و معمولا بیماران استان به سایر استانها مراجعه می کردند که خوشبختانه با افتتاح این مرکز از اعزام بیماران به سایر مناطق جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بیمارستانهای بخش خصوصی هم برای تصویربرداری از بیماران بالای ۱۰۰ کیلو مشکل داشتیم و با راه اندازی این مرکز دغدغه بیماران حل می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص بخش الحاقی بیمارستان نیز گفت: بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی با سرعت در حال احداث است که امیدواریم در کمتر از دو سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران دانشگاه و معاون توسعه و درمان نیز پیگیر تامین اعتبارات هستند که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات شاهد نوسازی این بسمارستان در قزوین باشیم.

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 784231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟