گرامیداشت یاد 149 شهید اهل‌سنت در کنگره شهدای روحانی

به گزارش رکنا از قم، وی از تهیه تابلو فرش شهدای روحانی و تقدیم آن به خانواده شهدا یاد کرد و گفت: نمایندگان ستاد کنگره شهدای روحانی در استان‌های مختلف در منازل شهدای روحانی حضور یافته و هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان تقدیم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه شهدای روحانیت در مصلی قدس عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار مرتبط با شهدای روحانی به نمایش گذاشته شده و سبک زندگی شهدا ترویج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته آینده هم‌زمان با چهارم خردادماه مراسم اصلی کنگره شهدای روحانی با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره آغاز می‌شود و با سخنرانی رئیس جمهور ادامه خواهد یافت.

حاج صادقی با بیان اینکه معرفی سنگرنشینان خط مقدم دفاع از اسلام به‌عنوان هدف محوری کنگره شهدای روحانی دنبال می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین نقش‌های روحانیون در دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: در کنگره شهدای روحانی یاد و خاطره 149 شهید از شهدای اهل‌سنت، 57 شهید از شهدای مشروطه، 40 شهید از شهدای انقلاب، سه هزار و 641 شهید از شهدای دفاع مقدس و 151 شهید مدافع حرم و شهدای ترور گرامی داشته خواهد شد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 782544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟