عبور از جاده کلور-درام تا پایان سال ممکن می شود

به گزارش خبرنگار رکنا، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در سفر به خلخال در بازدید از راه اصلی کلور- درام در محدوده روستای جعفرآباد، تیل، شال و روستای قشلاق دیز اظهار کرد: کار ساخت جاده کلور-درام در شهرستان خلخال در دو قطعه با حضور شرکت ترانشه پل راه و شرکت جهاد نصر استان زنجان ادامه دارد و این پروژه فعال است.

 

وی گفت: جاده کلور- درام یک طرح اقتصادی بزرگ برای توسعه استان اردبیل و شهرستان خلخال است و پیگیری لازم برای تمهیدات پرداخت یک صد میلیارد تومان بانک مسکن برای ادامه این پروژه انجام خواهد شد و تا پایان سال تردد از این مسیر برای هموطنان استان اردبیل و شهرستان خلخال ممکن خواهد بود.

 

استاندار اردبیل در بازدید از طرح‌های میراث فرهنگی در بخش شاهرود نیز گفت: تا ۱۵ خرداد امسال ادامه طرح عمرانی و گردشگری امامزاده عبدالله شهر کلور انجام خواهد شد.

 

عاملی در بخش مرکزی خلخال در روستای طولش نیز کلنگ ساخت شهرک گلخانه با مساحت ۲۰ هکتار را به زمین زد و قول مساعد برای انجام زیرساخت برق و آب و مخابرات تا پایان شهریور را داد.

 

وی در بازدید از محل انتخابی ساخت نهضت ملی مسکن که با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی استان در محدوده شهر خلخال انجام شد، گفت: ۴۴۰ نفر در خلخال در طرح نهضت ملی مسکن واریز اولیه را انجام دادند که فوندانسیون این پروژه در تیرماه آماده خواهد شد.

 

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بازدید از چندین واحد شهرک صنعتی خلخال نیز ضمن اشاره به نیاز برخی از واحدهای تولیدی به تسهیلات سرمایه در گردش، بر لزوم تسریع بانک‌های عامل و مسئولین شهرستان در پیگیری انجام امورات این واحدها تاکید کرد.

 

کدخبر: 782282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟