رسانه ها اهمیت اجرای طرح نظام یارانه‌ای را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین، سید موسی متوسلین مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قزوین اظهار داشت: دولت سیزدهم از ابتدای استقرار خود به دنبال بهبود وضعیت معیشت مردم و اصلاح نظام اقتصادی بود که این مسیر را با طرح های مختلفی از جمله اصلاح طرح نظام یارانه‌ای دنبال می‌کند.

وی افزود: نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی که در دولت گذشته اجرا می‌شد منجر به هدر رفت منابع ارزی و فساد در سیستم مالی و پولی کشور می‌شد که با اجرای این طرح، مشکلات موجود برطرف و به طور قطع منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم خواهد شد.
مدیرکل حوزه استاندار قزوین گفت: با اجرای این طرح‌، تولید داخلی تقویت و شاهد بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال خواهیم شد و از طرفی هم منجر به افزایش حق انتخاب مصرف کنندگان که همان مردم هستند، می‌شود.
مشاور استاندار قزوین اضافه کرد: در چنین فضایی و با توجه به حساسیت موضوع، رسانه ها باید این موضوع را به درستی برای مردم تبیین و در مسیر اجرای هرچه بهتر این طرح مدیران را همراهی و یاری کنند.
وی اظهار داشت: رویکرد مسئولان فعلی در حوزه اطلاع رسانی متفاوت از گذشته است و با صداقت کامل و ارتباط بیشتر با مردم به دنبال ارتباط صادقانه و بدون واسطه با مردم هستند
متوسلین با بیان اینکه حضور میدانی مسئولان استان توانسته بسیاری از مشکلات را برطرف کند، گفت: وقتی گفتگو با مردم به درستی صورت بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف می شود و مردم اقناع می شوند.

 

کدخبر: 780637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟