معلمی و تدریس، سنگر بسیار خطیری است
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سید علی قاسم زاده در آیین بزرگداشت هفته معلم و در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، افزود: تحقق این مهم بدون تلاش و ممارست استادان دانشگاه ممکن نیست.

این مسوول دانشگاهی با بیان اینکه امروز باید با سرعت به سمت تبدیل شدن به دانشگاه های نسل سه و چهار پیش برویم که مهارت محور و جامع نگر هستند، تاکید کرد: انتظار داریم استادان علاوه بر اینکه پژوهش محور هستند، مهارت محور نیز باشند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه استادان این دانشگاه باید به تربیت نسلی بپردازند که در خارج از مرزهای کشور معرف صحیح هویت ایرانی-اسلامی باشند، اظهار داشت: ما رسالت بین المللی داریم تا سبک زندگی صحیح و اخلاق معنوی را در بین دانشجویان ترویج کنیم و در این حوزه نسبت به سایر دانشگاه ها یک سر و گردن بالاتر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش اساتید و دانشجویان، دانشگاه را در مدار اصلی خود قرار دهیم تا سمبل دستاوردهای نظام در حوزه دانشگاهی باشد.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه نوآوری در شیوه تدریس باید مورد توجه جدی مدرسان دانشگاه قرار بگیرد، گفت: امروز اصرار بر روش های سنتی تدریس، ما را از رسیدن به چشم اندازهای خود باز می دازد بنابراین باید در شیوه های تدریس، خلاقیت و ابتکار داشته باشیم که بدون شک با استقبال دانشجویان مواجه می شود.

 

کدخبر: 779018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟