پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه میدان ارتش تبریز

به گزارش خبرنگار رکنا، یعقوب وحیدکیا، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون پنج سازه از هشت سازه روگذر شهید فلاحی به اتمام رسیده و سه سازه دیگر این پروژه در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در زمان کنونی ۲ کوله (دیواره نگهدارنده) در نقطه های پایانی شرق و غرب روگذر، ۲ پایه در ضلع غربی و یک پایه در ضلع شرقی روگذر به پایان رسیده است و ۲ پایه در ضلع شرقی و یک پایه در ضلع غربی نیز با سرعت احداث می‌شود.

شهردار منطقه سه تبریز گفت: عملیات آرماتوربندی تنها پایه باقی مانده ضلع غربی در مراحل پایانی بوده و عملیات آرماتوربندی فونداسیون یکی از پایه های ضلع شرقی هم آغاز شده است.

وحیدکیا، ادامه داد: عملیات قالب بندی پایه نزدیک کوله (دیواره نگهدارنده) ضلع شرقی نیز به اتمام رسیده است و در چند روز آینده بتن ریزی آن انجام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: تلاش می شود عملیات احداث روگذر شهید فلاحی، برای کاهش مشکلات ترافیکی در این محل و همچنین برای جلب رضایت شهروندان مطابق زمان بندی مشخص شده سریعا اجرا و به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز از دی ماه سال ۱۳۹۹ شروع شده و با ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طول کلی ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌ ۱۹۰ متر در حال اجراست، این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر اجرا می‌شود.

کدخبر: 778201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟