بی برنامگی شهرداری رشت در اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری رشت

به گزارش رکنا از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در جلسه سی و هشتم فوق العاده شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه ای در ساختمان سرمایه گذاری شهرداری رشت اظهار کرد: در جلسه پیشین شورا ،پیرامون اجرایی شدن پروژه های اولویت دار رشت در سال ۱۴۰۱ به شهردار رشت تذکراتی داده شد و صبح امروز نخستین جلسه با موضوعیت بررسی پروژه رینگ ۹۰ متری به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار رشت در ساختمان سرمایه گذاری شهرداری رشت برگزار شد .

وی با بیان اینکه پروژه رینگ ۹۰ متری با هدف کنترل و کاهش ترافیک رشت در دوران شورای چهارم مطرح شد افزود: این طرح مصوب شورای عالی ترافیک کشور است ، اما متاسفانه در دوران فعالیت شورای چهارم و پنجم به سرانجام نرسید .

کارگرنیا با تاکید به اینکه جلسه صبح امروز در ساختمان سرمایه گذاری ، حاکی از بی برنامگی شهرداری رشت پیرامون پروژه رینگ ۹۰ متری است بیان کرد: جلسه صبح امروز پیرامون رینگ ۹۰ متری ، بیشتر شباهت به کارگروه داشت و در مجموع همان توضیحات و مباحث مربوط به سال های گذشته پیرامون پروژه رینگ ۹۰ متری مجددا تکرار شد .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حدود ۹ ماه از عمر شورای ششم سپری شده است افزود: شهردار رشت پیش از انتخاب شدن اجرای رینگ ۹۰ متری را جزو برنامه هایش اعلام کرده بود ، اما متاسفانه در شرایط فعلی هیچ برنامه ریزی در این موضوع مشاهده نمی شود و بنده واقعا به واسطه روند فعلی حاکم در این شهر ، شرمنده شهروندان هستم.

کارگرنیا با تاکید به اینکه باید بابت عدم اجرای پروژه ها به شهردار رشت تذکر جدی بدهیم بیان کرد : چیدمان این دوره از شورای رشت ، با نگاهی خاصی توسط شهروندان انجام شده است و شهروندان از اعضای شورای ششم‌ رشت انتظار بیشتری برای ارائه خدمت دارند.

در این جلسه چندین لایحه ارسالی از سوی شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 777926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟