با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن خوراکی در یک شرکت به دو برابرافزایش یافت

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حسین رجبی در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه های کشورکاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه‌ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه 400 تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی نسبت به این شرکت در راستای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، این شرکت با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به 800 تن افزایش داد.

رجبی اظهار داشت: قطعاً بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند و دستگاه های متولی و نظارتی نیز در راستای پیشگیری از نابسامانی بازار ابتدائاً باید به وظایف قانونی خود به درستی عمل کنند و از نقش نظارتی خود غافل نشوند و قطعاً در صورت اهمال نیز باید پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان هشدار داد: شناسایی متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی و بحث رصد انبارها بخصوص انبارهای خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.     

 

 

کدخبر: 777912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟