طنین فریاد مرگ بر اسراییل در فضای استان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، مردم ولایت مدار استان سمنان با لبیک به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان ها آمدند و با فریادهای مرگ بر اسرائیل ، از فلسطین ؛ نماد مثقاومت و آزادی خواهی حمایت کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان در 8 شهرستان و مجموع ۵۵ شهر و روستا برگزار شد و نمازگزاران روزه دار با مشت های گره کرده انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل ابراز کردند.

شهروندان استان سمنان امروز با در دست داشتن پلاکارد و پارچه‌نوشته‌های مختلف، هر گونه ظلم و ستم به مسلمانان را در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند و آمریکا را پشتوانه اصلی رژیم صهیونیستی در جسارت و ددمنشی نسبت به سرزمین‌های اشغالی و مسلمانان آن سرزمین معرفی کردند. 

در شهرستان سمنان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سمنان از میدان امام رضا (ع) آغاز شد و راهپیمایان به سمت مصلای نماز جمعه حرکت کردند و در پایان این راهپیمایی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا به سخنرانی پرداخت.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در  شاهرود نیز  از مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واقع در بلوار شهید آیت‌الله مصطفی خمینی (چهار راه دادگستری) به سمت مصلای پیامبر اعظم (ص) و در دامغان از میدان شهدا این شهر برگزار شد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های  میامی و گرمسار از میدان بسیج و میدان انقلاب به سمت مسجد جامع این شهر با حضور پرشور مردم ولایی و روزه‌دار انجام شد..

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهدیشهر از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه و در آرادان از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان شهید تمدنی و مصلای نماز جمعه این شهر در حال برگزاری است.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در سرخه از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدای این شهر در حال انجام است.

راهپیمایان روزه دار پس از برگزاری راهپیمایی روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در صفوف بهم فشرده آیین عبادی سیاسی نمازجمعه شرکت کردند.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 775441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟