شناسایی عامل هتک حیثت دکتر متخصص

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ،رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی خانمی که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به توهین، اهانت و تخریب علیه دکتر متخصص جراح می‌کرد، خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا: سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: با مراجعه جراح بیمارستان اردبیل به پلیس فتا و ادعا در خصوص اینکه شخصی با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام، حرفه تخصصی‌ام را زیر سوال برده و با نشر اکاذیب، قصد تخریب منزلت اجتماعی بنده را دارد، که مورد تشکیل پرونده و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پرونده با دریافت مستندات دیجیتالی پرونده از شاکی و با انجام بررسی‌ها، استعلامات لازم و اقدامات فنی و پلیسی، گرداننده پیج اینستاگرامی مذکور شناسایی شد.

سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، نامبرده به پلیس فتا احضار و پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار آن مرجع قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل توصیه کرد: اعتماد به مطالب و مضامین منتشر شده توسط کاربران در فضای مجازی یک امر غیر منطقی است چرا که ممکن است این کار با هدف و غایت خاصی صورت گیرد؛ بنابراین به همه کاربران فعال در این فضا توصیه می‌کنیم که  اخبار و مطالب اشتراکی را از منبع معتبر صحت‌سنجی نموده و از درج و نشر اکاذیب بپرهیزند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: کاربران اینترنت برای ارتباط‌گیری و گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره تماس این مرکز 096380 تماس حاصل نمایند.

 

کدخبر: 774501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟