نجات معجزه آسای کودک پنج ساله از رودخانه کلقان چای توسط جوان  هشترودی

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود،  فرشاد حسین زاده متولد ۱۳۷۳ ساکن روستای باباکندی رود  با رشادت واز جان گذشتگی خود باعث نجات کودک ۵ساله  از مرگ ناشی از خفگی در اثرشدت آب رودخانه  شد.

 حسین زاده ماجرا را این طور تعریف می کند.روز جمعه گذشته ، به اتفاق دوستم آقای علمی مشغول کاشتن نهال در باغ بودیم که ناگهان متوجه صدای کودکی شدیم که فریاد می زند وکمک می خواهد.بلافاصله به همراه دوستم از باغ بیرون آمدیم وبه دنبال صدا گشتیم.بعد از مدتی گشتن متوجه کودکی شدیم که در رودخانه افتاده است در اثر  فشار  هی بالا وپایین می شود.

 

وی با اظهار خرسندی از اینکه شدت آب طوری بوده است که کودک را به طرف حصار باغ آنها  کشانده  است.وبه علت خوش شانسی ونظروالطاف  خداوند  در  آنجا کودک   به درختانی که به عنوان حصارباغ از آنها  استفاده شده بود  گیر کرده  وفقط فریاد می زند.

 

فرشاد ادامه می دهد :وقتی که  صحنه را دیدم دیگر چیزی نفهمیدم وفقط به کودکی فکر می کردم که در داخل آب افتاده وبا مرگ‌دست وپنجه نرم می کند. خودم را  به آب زدم وبا هر مشکلی که بود کودک‌را نجات دادم.

 

این جوان شجاع ادامه می دهد : بعد لباسهای بچه را که خیس شده بودواز شدت سرما می لرزید ، توسط دوستم  از تنش در آوردیم وفورا یک پتو آورده وبا آن تمام‌اعضای بدن بچه را پوشاندیم تا گرم بشود.

 

علت حادثه چه بوده است...

 

طبق گفته فرشاد، این کودک پنج ساله که علی اصغر نعمتیان نام داردبه اتفاق پدرش  مهدی  سوار بر یک نیسان آریسان خودشان  می شوند که  به باغشان بروند. آنها برای رفتن به باغشان  مجبور می شوند که از  وسط رودخانه عبور کنند که در اثر شدت آب ،ماشین نیسان دچار نقص فنی می شود وبه اصطلاح خفه می کند.

 

‌ وی ادامه می دهد: پدرکودک داستان ما  هر چه قدر تلاش می کند که خودرو را روشن کند متاسفانه  افاده نمی کند واو مجبور می شود  کودک پنج ساله  را با ماشین  در وسط رودخانه کلقان چای تنها بگذارد. وبابستن درب خودرو ،خودش جهت یافتن کمک برای رهایی خودرو از رودخانه برود.تا وسیله ای بیابد تا خودرو را از رودخانه بیرون بکشد.

 

فرشاد حسین زاده می گوید :چون آمدن پدر کمی دیر می شود پسر کنجکاو ما دلش تنگ می شود واز طرفی هم آب  رودخانه کم کم بالا می آید واین کودک که می بیند در حال غرق شدن است ،از پنجره ماشین خودش را به بیرون می اندازد که ،بیرون انداختن همان وگرفتار سیلاب رودخانه  شدن همان.

که الحمدالله با یاری خداوند وعنایات مولی الموحدین حضرت علی (ع) در این ماه عزیز،وبا کمک من ودوستم جناب آقای علمی کودک از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. وبه آغوش والدین خود بازگشت.

 

فرشاد حسین زاده در آخر به خانواده ها سفارش می کند که در چنین صحنه هایی هیچ وقت کودک را با ماشین تنها نگذارند چون امکان هر گونه مشکل وجود دارد.

 

کدخبر: 774141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اسماعیل رحیمی
آیا این خبر مفید بود؟