مبارزه با فساد از اهداف سپاه در چله دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با محوریت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود:سپاه همه هویت خود را از مردم دارد و هنر آن این است که بالاترین سطح جنگ علیه کشور را با حضور مردم پیش برد و اجازه نداد یک وجب خاک میهن اسلامی کم شود.

وی اضافه کرد: سپاه مسوولیت پذیر است و از زیر بار مسوولیت خود کنار نمی رود و بار را زمین نمی گذارد و برای فدا کردن خود به میدان آمده است.

سردار رفیعی آتانی گفت: سپاه در مسیر صیانت از انقلاب و خدمت به مردم ثابت قدم بوده و ایستادگی دارد و دلیل دشمنی استکبار با سپاه نیز، ارایه خدمات و دستاوردهای متعدد به جامعه، اتصال به ذخیره تمام نشدنی مردم، حمایت از محرومان و مستضعفان و دیده بانی از گفتمان انقلاب است.

این مسوول گفت: هدف هجمه به سپاه، هجمه به انقلاب و مردم است و رسانه باید در قالب روایت اول به این موضوع بپردازد و حقایق را به مردم منعکس کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت شکل گیری سپاه در اوایل انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری گفت سپاه براساس نیاز و ضرورت انقلاب شکل گرفت و در ۴۳ سال رشد و تعالی پیدا کرد و هرکجا مردم نیاز داشتند وارد صحنه شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: سپاه پابه پای مردم گام برداشته و در میدان عمل وارد شده و حتی در ناآرامی های اوایل انقلاب که نیروهای سپاه، رزم و میدان را آنچنان بلد نبودند اما نگران امنیت مردم بودند.

وی اظهار داشت: ورود به جنگ تحمیلی نیز به همین شکل بود و سپاه در کنار برادران ارتش برای مقابله با دشمنان کمک کرد و ورود سپاه به دفاع مقدس باید به صورت ویژه پرداخته شود که بدون گروهان و امکانات در عالیترین سطح مبارزات حضور یافت.

سردار رفیعی آتانی افزود: دومین هنر سپاه این بود که حضور در عالیترین سطح مبارزات را با باور به مردم عملیاتی کرد و هرکجا وارد شد مردمی ترین مبارزه را شکل داد.

وی همچنین گفت: هنر سپاه است که از دل مردم و ظرفیت آنها اهداف انقلاب را پیش می برد و باید این موضوعات بازخوانی شود.

این مسوول گفت: در همین دوران جنگ سپاه دو ماموریت اصلی را با هدایت امام خمینی(ره) انجام داد که حفاظت هواپیمایی کشور و حفاظت از شخصیت ها بود که امام به سپاه سپرد و سپاه درحالی که این دو ماموریت مهم را انجام می داد در جنگ هم نقش آفرینی می کرد.

وی اضافه کرد: سپاه بعد از انقلاب با دولت ها هم بدون نگاه سیاسی همکاری می کرد و در حوادث غیرمترقبه از سیل و زلزله حضور یافته است.

سردار رفیعی آتانی افزود: سپاه انقلابی بوده و جریانی و سیاسی نیست و تمام برنامه های خود را جهادی انجام می دهد و با دشمنان انقلاب با شجاعت می جنگد.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: ورود جدی در جهاد تبیین، نوآوری علمی و توسعه مرزهای دانش، احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب و آمادگی تا احداث و بازسازی سه هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق محروم استان از برنامه های سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به شمار می رود.

 

کدخبر: 773015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟