رفع تصرف از 7 هکتار زمین کشاورزی در "آران و بیدگل"

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ "علی اصغر محمدی" بیان داشت: در پی ساخت و ساز های غیر مجاز در زمین های زراعی حاشیه شهرستان، بنا به درخواست مدیریت جهاد کشاورزی و مستند به تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زراعی و باغی ، و برابر دستور صریح دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان یک قطعه زمین زراعی به مساحت 7 هزار و 206 متر مربع مورد که توسط 18 نفر تغییر کاربری داده شده و بر روی آن ساخت و ساز غیر مجاز صور گرفته بود مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش این زمین برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 32 میلیارد و 427 میلیون ریال است افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل پس از اخذ حکم قضائی مبنی بر قلع و قمع و اعاده وضع به وضعیت سابق ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: پس از توجیه متصرفان این زمین با حضور مدیریت جهاد کشاورزی و پرسنل یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و هم چنین با نظارت ماموران انتظامی ساخت و ساز های غیر مجاز بدون هیچ گونه تنشی تخریب و زمین مذکور به وضعیت سابق برگردانده شد .

سرهنگ محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم که جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، قبل از انجام هر گونه ساخت و ساز در اراضی زراعی و کشاورزی ، نسبت به اخذ مجوزهای لازم از اداره جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا دچار خسارت نشوند.

اصفهان_بهمن راعی

 

کدخبر: 772815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟