از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور استقبال می شود

به گزارش رکنا از شهرکرد، علی مراد مصیبی مدیر دفتر خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در دیدار با مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت : مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور با توجه به دفاتری که در اقصی نقاط جهان دارد ظرفیت بسیار مناسبی  برای تأمین سرمایه گذار برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی جهت رفع مشکل بیکاری و توسعه فضاهای شهری در استان می باشد .

وی افزود: شهرداری‌ها در سطح استان دارای ایده های مدیریت شهری فراوانی از نظر فرهنگی ، ورزشی، توسعه و عمران شهری ، ترافیکی ، تفریحی هستند که با کمبود سرمایه مواجه می باشند لذا مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور با مدیریت عالی بستر مناسب را از طریق ایرانیان خارج از کشور که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند فراهم نموده است .

مهندس بهادر عبدالغنی گفت : ۴۳ شهرداری در استان وجود دارد که هر کدام یک سری ظرفیت ها و جاذبه هایی برای سرمایه گذاری دارند که باید زیرساخت های لازم برای آنها فراهم شود. با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث شرکت های دانش بنیان می توان جهت تهیه طرح توجیهی از شرکتهای دانش بنیان استفاده کرد .و پروژه های مورد نظر در شهرهای مختلف تعریف شود و ما به قطعیت این موضوع را در دستور کار داریم.

وی افزود : مدیریت شهر و شوراهای استان آمادگی دارد از ظرفیت مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور جهت جذب سرمایه‌گذار استفاده کند تهیه طرح توجیهی و ایجاد شرایط لازم  در شهرهای بزرگ استان هیچ مشکلی ندارند.

مدیر شهر و شوراهای استانداری تصریح نمود که برای نمونه چندتا از شهرداری ها را دعوت میکنیم و بوسیله ویدیو کنفرانس بستر مناسب فراهم می شود که دوستان توضیحات را ارائه دهند‌ و ریاست محترم مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور جناب آقای دکتر حلاج زاده و نمایندگان و سرمایه گذاران هم بیایند و عرصه ها را تشریح کنند . شما خودتان تشریف بیاورید وبا دوستان صحبت کنید و ۱۰ شهر یا ۵ شهر  را به صورت پایلوت انتخاب کنید .

وی افزود: این بستر واقعا بستر مناسبی است و من هم اعتقاد دارم که باید به سمت این موضوع حرکت کرد و باید  استارت کار را هر چه زودتر زد تا شاهد تحول در مدیریت شهری و آسایش و رفاه مردم استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

 

کدخبر: 771698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟