میدان‌های اصلی شهر میزبان رویداد «به قامَتِ پرچم» می‌شوند

به گزارش رکنا از اصفهان،معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این رویداد به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، تالار هنر، هنرسرای خورشید و اداره های فرهنگی اجتماعی مناطق 15 گانه برگزار می‌شود.

 

سعید امامی با بیان اینکه این برنامه یک ساعته شامل اجرای قطعاتی از آهنگ‌های انقلابی است، افزود: هنرمندان در این رویداد ترکیبی با استفاده از سازهای بادی، ۱۲ قطعه انقلابی را به صورت زنده می‌نوازند.

 

وی ادامه داد: همچنین یک یا دو نمایش خیابانی نیز قبل و بعد از اجرای موسیقی اجرا می‌شود که در واقع رپرتوار تئاتر خیابانی است.

 

امامی ادامه داد: برای این برنامه طی فراخوانی از سوی تالار هنر، از گروه‌های تئاتر برای اجرای نمایش‌های مرتبط با دهه فجر دعوت شده است.

 

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازبینی نمایش‌های این گروه‌های تئاتر انجام شده که از بین آن‌ها تعدادی انتخاب شده و در هر نقطه از شهر، دو گروه به اجرای نمایش می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه رویداد به قامت پرچم، شامل اجرای قطعات موسیقی انقلابی، نمایش‌های خیابانی و نورافشانی است، افزود: این رویداد یک ساعته، از 11 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 16:30 در عرصه‌های اجتماعی شهر برگزار می‌شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و یا با شماره 137 تماس حاصل کنند.

 

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 769680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟