شهر قم سیاه‌پوش شد/خدمات‌رسانی گسترده شهرداری قم در مراسم تشییع شیخ‌الفقها

به گزارش رکنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم در جهت برگزاری با شکوه مراسم تشییع و آئین‌های یادبود آن مرجع عالی‌قدر گفت: سیاه‌پوشانی سطح شهر قم با نصب پرچم‌ها عزا، ریسه‌های مشکی و اکران بنرهای تسلیت در سازه‌های تبلیغاتی از اولین اقداماتی بود که روز گذشته انجام شد.

وی اعلام عزای عمومی از سوی هیئت دولت به مناسبت این ضایعه جانسوز را یادآور شد و ادامه داد: مجموعه شهرداری قم همکاری و مشارکت ویژه‌ای را در مراسم تشییع این مرجع بزرگ جهان تشیع خواهد داشت و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور خدمات‌رسانی گسترده به حاضرین در این مراسم انجام شده است.

کلانترزاده مشارکت در آماده‌سازی محل تجمع، خودرو انتقال پیکر مطهر و سیستم صوت مراسم را از جمله اقدامات شهرداری دانست و افزود: تأمین ایمنی این مراسم با استقرار تیم‌های آتش‌نشانی و همچنین تمهیدات لازم در حمل‌ونقل عمومی و برای جابجایی شهروندان نیز اندیشیده شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام هماهنگی در تمامی بخش‌های مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی و حضور فعال در ستاد برگزاری مراسم ارتحال گفت: در طول روزهای آینده نیز روند خدمات‌رسانی شهرداری قم برای برگزاری مجالس و محافل یادبود و گرامیداشت به‌ویژه در هسته مرکزی شهر قم و بیت معظم حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی ادامه خواهد یافت.

نظری/ قم

 

کدخبر: 769340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟