همکاری شرکت ملی پست ایران با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش خبرنگار رکنا  از ایلام و  به نقل از روابط عمومی؛ عیسی زارع پور در این پست که شب گذشته یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰منتشر کرد با اشاره به همکاری شرکت ملی پست با دومین نمایشگاه مجازی کتاب و ارائه آمار بسته های پستی در این نمایشگاه،  از توجه اتحادیه جهانی پست به حضور پست ایران در نمایشگاه مجازی کتاب  گفت و از کارکنان پست قدردانی کرد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پست آورده است؛  دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه ۲۱۰۰ ناشر با ۲۰۰ هزار عنوان کتاب شرکت داشتند و تا ساعت ۱۳ امروز یک میلیون و ۱۳۵ هزار جلد کتاب در قالب حدود ۵۹۳ هزار مرسوله به ارزش ۷۳ میلیارد تومان توزیع شده و به دست خریداران رسیده یا در حال ارسال است.

اتحادیه جهانی پست در حساب توییتری خود با اشاره به نخستین دوره این نمایشگاه در سال گذشته آورده است:«پست ایران سال گذشته در نمایشگاه مجازی کتاب تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار عنوان کتاب را طی ده روز در قالب ۸۵۰ هزار مرسوله به ۱۷ هزار نقطه شهری و روستایی جابجا کرده است.

به همکاران سختکوش و نجیبم در شرکت ملی پست خداقوت و دستمریزاد می‌گویم که گره‌گشا و پشتیبان فرهنگ مکتوبند و در داخل و خارج از کشور مایه افتخار»

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 769027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟