کشف ۲۰۲ دستگاه گوشی سرقتی توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت :در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج اقلام قاچاق، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی‌ ۱۷ شهریور از خروج گوشی های سرقتی جلوگیری بعمل آوردند.

سردار شجاع با اشاره به اشرافیت و هوشیاری مرزبانان، خاطر نشان کرد :  مرزبانان در حین کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک و بلافاصله آن را متوقف و مورد بازرسی قرار می دهند..

وی در ادامه تصریح کرد : مرزبانان در بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۲۰۲ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را که بطرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند. 

سردار شجاع با اشاره به اینکه سودجویان قصد داشتند محموله گوشی های سرقتی را که ارزش ریالی آن ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده را از کشور خارج نمایند که با هوشیاری مرزبانان ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های همرزمان خود گفت : مرزبانان استان با رصد شبانه روزی  مرزها و کنترل مبادی ورودی و خروجی مقتدرانه با قاچاقچیان و سودجویان برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهد داد تا نقشه های شوم خود را عملی سازند.

کدخبر: 768997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟