‍ محورهای مواصلاتی لرستان به علت بارش برف و باران لغزنده است/ جاده های استان بازاست و رفت و آمد درآنها جریان دارد

به گزارش رکنا از لرستان ، سرهنگ"مصطفی دالوند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بارش برف و باران از شب گذشته در لرستان شروع شده و هم اکنون نیز در پی ورود این سامانه بارشی، غالب محورهای مواصلاتی استان با بارش برف و باران همراه و سطح جاده ها، برفی، بارانی، خیس و لغزنده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت پایبندی رانندگان به اصول رانندگی ایمن افزود: با توجه به برفی، خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها و محدودیت دید، رانندگان باید، از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده و علاوه بر رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

 رئیس پلیس راه استان، یادآور شد: هم اکنون در محورهای خرم آباد- بروجرد (زاغه )، بروجرد- اراک (زالیان) الیگودرز- اصفهان(چمن سلطان)، نورآباد (گشور) بارش برف و در محورهای مواصلاتی پلدختر ،آزادراه پل زال، کوهدشت بارش باران در جریان است.

 

سرهنگ دالوند، با اشاره به بارش مقطعی باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان لرستان، بر پرهیز شهروندان از سفرهای غیرضروری تاکید و بیان کرد: رانندگان قبل از حرکت باید از سالم بودن وسیله نقلیه خود، به ویژه بخاری و برف پاک کن اطمینان حاصل و به هنگام سفر از جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر نیز تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته و ضمن توجه به توصیه های ترافیکی، اصول رانندگی ایمن را رعایت کنند.

 

کدخبر: 768774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟