عقد تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

به گزارش رکنا در همدان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: این تفاهم نام در راستای توانمند سازی خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان در استان همدان به امضاء رسید.

وهب مختاران هدف از انعقاد این تفاهم نامه را توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد عنوان کرد و افزود: در راستای ارئه خدمات و ایفای مسئولیت های مدنی ،فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقا و توانمند سازی جامعه هدف قید شده از دیگر اهداف مهم تفاهم نامه است. 

وی با اشاره به اینکه نیاز سنجی آموزشی،امکان سنجی و شناسایی دوره های آموزشی- مهارتی متناسب با نیازبازار  از تعهدات بنیاد است ،بیان کرد: معرفی متقاضیان واجد شرایط به مراکز دولتی  و غیردولتی (آزاد)سازمان بر اساس رشته های اولویت دار منطقه جغرافیایی مبتنی بر رسته های الویت دارشغلی  از دیگر تعهدات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این تفاهم نامه است.

 مختاران بررسی نتایج نیاز سنجی آموزشی انجام شده با همکاری کارشناسان معرفی شده به منظور اولویت بندی در تدوین استانداردهای شغل و شایستگی و اجرای آموزش های موضوع تفاهم نامه  را از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مطرح کرد و یادآور شد: همچنین نظارت بر نحوه اجرای آموزش مطابق قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از دیگر تعهدات این اداره کل است.

 

کدخبر: 766790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟