برای فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف به دنبال تعامل با مساجد هستیم

به گزارش رکنا از مازندران،  "قاسم مایلی رستمی" با بیان اینکه کار ما گازرسانی است، اظهار کرد: در کل مازندران ۶۱ شهر داریم، ۵۹ شهر گازدار شدند، ۲ هزار و ۴۶۷ روستا گازدار شدند، ۳۳۲ روستا در دست اقدام داریم، امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ کل مازندران گازدار شوند.

سرپرست شرکت گاز مازندران همچنین عنوان کرد: جنس و ماهیت کار ما تامین انرژی گرمایشی است.

مایلی رستمی اعلام کرد: در ۲۴ روستا در بهشهر، ۸ روستا در ساری، ۱۷ روستا در تنکابن در حال اجرای پروژه گازرسانی هستیم، در مجموع حدود یک میلیون و ۵۵۰ هزار مشترک در استان داریم.

وی افزود: در بحث الگوی مصرف انتظار ما از همه مردم این است که دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد نگه دارند تا بتوانیم با مدیریت این بخش و به‌خصوص ادارات اینکه یک ساعت قبل از پایان کار شعله‌ها را خاموش کنند استمرار گازرسانی را داشته باشیم‌.

 سرپرست شرکت گاز مازندران تاکید کرد: برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز از طریق اطلاع‌رسانی در فضای الکترونیک، بهره‌گیری از صداوسیمای مرکز استان طبق قرارداد، در اجتماعات و شبکه های اجتماعی و همچنین استفاده از ظرفیت مساجد اقدام خواهیم کرد.

 مایلی رستمی در پاسخ به این سوال که آیا از ظرفیت بیش از هزار و ۱۹۶ کانون در استان برای فرهنگسازی درخصوص اصلاح الگوی مصرف گاز استفاده می‌کنید، اظهار کرد: از این فعالان می خواهیم برای همکاری با شرکت گاز در بحث فرهنگسازی برای اصلاح الگوی مصرف به روابط عمومی مراجعه کنند، ما به همه گفتیم، مصرف بهینه گاز وظیفه همه است.

سرپرست شرکت گاز مازندران از تخفیف این شرکت به مشتریان خوب و رایگان کردن افراد مددجو تحت حمایت‌های نهادهای مختلف خبر داد و گفت: از آن طرف انتظارمان این است که همه کمک کنند، در این خصوص آموزش در مدارس و مساجد قبل از شیوع کرونا به‌صورت پررنگ و الان هم به‌صورت منطقه‌ای ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است، بیان کرد: این بخش برای شرکت گاز بسیار با اهمیت است در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم و هر حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهیم، شرکت در مسابقات با ارائه تشویقات مختلف در دستور کار داریم‌.

مازندران/ صدیقه عباسی نیک

کدخبر: 765937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟