بهره‌مندی زندانیان مستحق از ارفاقات و تخفیفات قانونی

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه، در این بازدید که چند نفر از قضات خانم و مدیر کل امور بانوان استانداری هم حضور داشتند، عتباتی و همراهان با همه نسوان مددجو دیدار و به درخواستهای تک تک آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی هدف از این بازدید را علاوه بر اطلاع از وضعیت قضایی مددجویان و نحوه خدمت رسانی به آنها فراهم کردن شرایط لازم برای بهره‌مندی زندانیان مستحق از ارفاقات و تخفیفات قانونی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با کمک سازمان‌های مردم نهاد زندانیان غیر عمد و مالی در روزهای آتی طعم آزادی را بچشند و به آغوش خانواده خود بازگردند.

عتباتی ادامه داد در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها عیدی که برای تعدادی از بانوان مددجو شامل می گردد آزادی و مرخصی پایان حبس و استفاده از آزادی مشروط و پابند الکترونیک و دیگر مساعدت‌های قانونی می باشد که حاصل آن اعطای مرخصی 10 روزه به 38 نفر ، 2 نفر مرخصی پایان حبس، 6 نفر آزادی مشروط و اختصاص پابند الکترونیک به 2 نفر، اشتغال 1 نفر، آزادسازی 4 نفر از طریق ستاد دیه، موافقت با انتقالی 2 نفر، صدور دستور پیگیری پرونده قضایی 10 نفر و بررسی درخواستها و پرونده های141 نفر از زندانیان نسوان بود.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در کانون اصلاح و تربیت هم حاضر و با مددجویان آن دیدار و با آنها گفتگو کردند و طی سخنانی به موعظه و ارشاد آنها پرداختند.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 765361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟