باید تلاش کنیم تا مردم دغدغه مشکلات مخابراتی و ارتباطی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،مدیر مخابرات منطقه در ادامه ضمن بازدید از واحدهای مختلف فنی واداری مرکز افزود: تلاش های همکاران این مرکز و همچنین اداره پشتیبانی شبکه کابل در پایداری ارتباطات قابل ستودنی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا زندگی مردم که امروزه بر بستر شبکه ارتباطی شکل گرفته دچار وقفه و مشکل نشود.

وی افزود: روش ما در ارائه سرویس ها و خدمات مخابراتی بر پایه احترام و ارزش گذاری به مردم و الویت اول و آخر باید ارائه سرویس متناسب با خواسته های مردم باشد.
مهندس نصرآبادی ضمن تقدیر از رئیس و همکاران اداره پشتیبانی شبکه کابل بویژه همکارانی که در شرایط سخت برفی در منطقه ایستگاه اکبر آباد برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات اقدام نمودند، گفت: در بسیاری  از مواقع جابجایی مدیران در راستای جابجایی تجربه ها و کسب دانش و بکارگیری از ظرفیت همکاران و روش های تازه در حوزه نگهداری است و امیدوارم با حضور آقای مهندس پورسلیم فعالیت ها در حوزه پشتیبانی شبکه کابل با برنامه ریزی، قدرت و جدیت ادامه یابد و در این راستا همکاری و همفکری کارشناسان در حوزه های مدیریتی می تواند بر ارتقاء و کارایی مجموعه بیفزاید.
در ادامه این دیدار ضمن گزارش رییس مرکز از اقدامات و فعالیت های انجام شده، مهندس بختیاری مدیر مخابرات شهرستان قزوین به گزارش در زمینه مشکلات فنی و پیش بینی و توسعه مرکز در سال آینده پرداخت.

 

کدخبر: 764939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟