تلاش مخابرت منطه قزوین برای رفع مشکلات اینترنتی در دوران کرونا

​مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت : تلاش این سازمان در دوران کرونا برای کمک به مشکلات اموزش و کسب و کار مردم مضاعف شده.

به گزارش خبرنگار ما ، محمدرضا نصرابادی در دیدار با فرماندار شهرستان ابیک بیان کرد : تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم در دوران کرونا مشکلات اموزش و کسب کار مردم را رفع و به مردم خدمات رسانی کنیم تا دچار نارضایتی نشوند.

وی افزود: در این دوران حدود ۳۵ درصد مشترکین ADSL   و بیش از 2 برابر پهنای باند دیتا  افزایش یافته  است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: برای شهرستان آبیک  ۳ اولویت در نظر گرفته ایم که  اولین اولویت توسعه فاز سوم تلفن ثابت شهرک قدس ، اولویت دوم ارتباط رسانی  وتوسعه شبکه کابل  مسکن مهر و توسعه شبکه کابل بنیاد می باشد. 

نصرابادی در پایان اظهار کرد :ایستگاه های تلفن همراه مجتمع ادارات،بلوارامام وروستای امرودک راه اندازی وتعدادی ازایستگاه های تلفن همراه شهرابیک باتغییرتکنولوژی به 3Gو4Gارتقاء یافته اند.

 فرماندار آبیک در این دیدار ضمن تقدیر  از تلاش های مخابرات منطقه گفت: در حوزه ارتباطات در شهرستان آبیک مشکل خاصی نداشته و اداره مخابرات آبیک  یکی از بهترین ادارات خدمات رسان این شهرستان می باشد.

شهرام احمد پور افزود: در انتخابات گذشته با همت مخابرات استان در این شهرستان بیش از 96 درصد از مناطق تحت پوشش بوده و انتخابات به بهترین روش انجام شد و انتظار داریم در سال جاری  با توجه به  شرایط موجود و همکاری های متقابل  به بهترین نحو انجام‌ شود.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

 

 

کدخبر: 650661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟